嘉瑞活动主页

嘉瑞活动专用主页

过年好!!

死体.:

Should I stay, or should I go?
我前行还是留,
I've forgotten how to tell,
我已忘记如何说,
Did I ever even know?
曾经我还知道吗,
Can I take another step?
我能向前迈步吗,
I've done everything I can,
我已尽了我所能,
All the people that I see,
我所见的所有人,
I will never understand,
永远不会去了解,
If I find a way to change,
若我设法去改变,
if I step into the light,
如果我跨进光芒,
Then I'll never be the same,
我将不再是这样,
and it all will fade to white,
一切将化作苍白。

分享Lizz Robinett/Ib恐怖美术馆的单曲《Bad Apple》

过年好!!啊ー
我阅读理解0分的>< 有点意识流
@嘉瑞活动主页

评论

热度(573)